lente-in-rome.reismee.nl

Welkom op mijn Reisblog!

Frank en ik gaan een paar dagen naar Rome. Alle wegen leiden naar Rome, behalve die van mij (tot nu toe dan toch). Niet via de Via Appia, of de Via Flaminia of welke Via dan ook. Gewoon met de trein van Antwerpen naar Zaventem en dan met Ryanair naar Fiumicino. Het online inchecken is gebeurd, de Roma Pass is besteld. en met een van de hotelmedewerkers heb ik een uitvoerige correspondentie in het Italiaans gevoerd over de kamer met zicht op de kathedraal.


Via deze blog kunnen jullie een beetje meereizen. Ik zal hier nieuwe verhalen en foto's plaatsen.

En mocht je zin hebben om een beetje mee te reizen, van harte welkom op deze reisblog.

veel liefs

jeannette

Reacties

Reacties

Greetje

Leuk!

Lotje

Erg veel plezier! Rome is prachtig!

Jan

Veel plezier!? En kleine insidertip: het amfitheater, “het Colosseum” is ook heel
mooi!??

Diete

Veel reisplezier! ( dan kunnen wij daar ook van genieten)!

mama

geniet maar lekker

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!